O buna parte din pretul biletului de avion il constituie taxele de aeroport. Ce servicii si la ce standarde ne sunt ele oferite e un mare semn de intrebare. Voi trece in revista aeroporturile pe care le-am vizitat, acordand note de la 4-10, asteptand in acelasi timp impresiile (carcotelile) voastre.
_______________Accesibilitate_____ Shopping Personal Medie
__________________terminal Curatenie Area
Henry Coanda (ROM)___10_______ 9______ 7 _______9____ 8.75
London Gatwick (UK) __8_______ 8______ 9_______ 9____ 8.50
Schiphol (NED)_______ 9_______ 9_____ 10_______ 8____ 9.00
Charles de Gaulle(FRA)7_______ 5______ 9_______ 9____ 7.50
Incheon-Seul (KOR)___ 9______ 10______ 9______ 10____ 9.50
Gimpo-Seul (KOR)_____ 9_______ 9______ 7______ 10____ 8.75
Kimhae-Pusan (KOR)___ 8_______ 8______ 8______ 10____ 8.50
Jinju (KOR)__________ 9_______ 9______ 6______ 10____ 8.50
Manchester (UK)______ 9_______ 8______ 8_______ 9____ 8.50
Yuzno_Sakhalin (RUS)_ 9_______ 6______ 4_______ 7____ 6.50
Update: Henry Coanda trebuie de urgenta extins, pentru a nu se intampla si la noi ca la francezi. Previziunile arata ca traficul aerian va creste cam cu 20% in Romania, iar Otopeni-ul e un aeroport cam micut. La francezi pe CDG a trebuit sa stau o ora la coada la Controlul de bagaje. Saracii francezi, erau disperati ca n-aveau ce sa faca. Erau intr-o incapacitate de operare evidenta, motiv pentru care mai multe zboruri au fost intarziate cam cu o ora. De altfel cam de fiecare data se intampla acelasi lucru pe terminalul 2F (zborurile catre Asia si America). Cand a zis Base ca ar vrea sa faca un nou aeroport lumea a inceput sa carcoteasca, insa avea dreptate. Daca nu se apuca acum de el, o sa ne trezim in 4-5 ani, daca nu mai repede, ca o sa ne facem de ras, ceea ce nu ar fi o noutate chiar.
5 comentarii:
Sanse sunt minime sa se intample ceva pana nu devine aproape blocat Otopeniul.
Uita-te doar la cum arata Baneasa, a devenit un fel de autogara Militari si nimeni nu face nimic, ba mai mult se vorbeste ca ar trebui inchis, doar de!, e terenul bun acolo sa mai faci niste vile....
Sa vezi coada in SUA, unde se alege malaiul de tarate de la coborarea din avion: cetatenii americani si cei fara viza intr-o parte, restul in cealalta, la coada, cu pantofii in mana si cu bagajul gata a fi desfacut si controlat la milimetru. De te pun pacatele sa iti pui parfum, lip gloss, deodorant, etc in bagajul de mana iti poti lua adio de la el. De fapt asta o fac ungurii de la Ferihegy deja. Daca tragi si lozul norocos te ia un nene la control corporal amanuntit in vazul curiosilor americani, care te privesc ca pe maimuta de la zoo.
Ca veni vorba, aeroportul din Budapesta este unul decent, curat, cu personal amabil.
Va plangeti de Baneasa! Va invit sa dati o tura pe la autogara...pardon, aerogara din Tirana.
Anca ai fost si la Tirana?
Cat priveste controlul corporal, atat la francezi, cat si la koreeni si olandezi exista si femei si barbati, care fac controlul. In alta ordine de idei si eu am ramas fara gel de barbierit pe CDG, dar asta e, regulile sunt reguli.
Nu eu, un prieten bun. Dar din ce mi-a povestit, autogara din Oradea e business class.
Eu n-am vazut f multe aeroporturi, doar cateva din America, Budapesta, Paris si Ljubljana. Sunt umblata mai mult cu masina si cu trenul.
Controlul in aeroport... m-a controlat un nene in US :D si o tanti mi-a golit geamantanele. Cred ca ii era datoare tipului cu ceva de l-a lasat pe el la ce e mai...interesant:))
Fraport este impresionant ... i-as da 10 peste tot, ceva de vis am ramas realmente pe interzis! Curatenie ... proceduri corecte, nu se intarzie, organizare perfecta.
Pe de alta parte ... Malpensa nu mi-a produs o impresie prea grozava ...
Trimiteți un comentariu