joi, iulie 05, 2007

O decizie politica

Orasul Soch, cel mai calduros din Rusia, daca se ia in considerare media anuala a temperaturii, a fost ales gazda Jocurilor Olimpice de Iarna din 2014, in disputa directa cu orasul korean PyeongChang. Membrii CIO au demonstrat inca o data ca sunt dependenti politic ca orice alta organizatie, pentru ca mi-e imposibil sa cred ce criterii de performanta au stat la baza alegerii, eu stiind foarte bine eforturile pe care koreenii deja le-au facut in vederea acestor jocuri. Numai daca e sa vorbesc despre aeroportul Incheon din Seul, care anul trecut a fost desemnat aeroportul anului si care incepand de anul viitor isi va dubla capacitatea prin construirea unui terminal nou. Nimic din acestea nu conteaza cand maine, enervat de o lume care incearca sa lupte cinstit pentru existenta, tovarasul inchide un pic robinetul ca sa arate ca ora exacta se totusi la Moscova. Cel Putin pentru Europa.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asta am gandit si eu cand am vazut aberatia. Poti considera o "continuare" la decizia de acordare a CE de fotbal Ucrainei si Poloniei, care teoretic nu aveau nicio sansa in fata Italiei.
Trebuie sa ne obisnuim deja cu astfel de practic ... dar intr-adevar, Sociul e prea de tot ...