joi, noiembrie 30, 2006

Andrei

Andrei are 16 ani si e dinamovist ca si taica-su. Eu, stelist si cu toate acestea eu il admir si daca as fi avut baiat as fi vrut sa-i semene. Sa pui un stelist sa scrie un articol despre calificarea lui Dinamo e aproape o crima. Nu o voi face.
Andrei face parte dintre acei suporteri ai lui Dinamo care "nu ar calatori niciodata cu Blue Air", nu pentru ca are rau de inaltime, ci pentru ca i se face rau cand vede atata prostie in jurul lui si nu poate face nimic. Asa sunt suporterii tuturor echipelor, si buni, si rai.
El e mai dinamovist decat teribilistii din avion. El se bucura si sufera pentru Dinamo. Aseara a fost randul lui sa se bucure, pentru ca Dinamo stie sa-si onoreze suporterii adevarati. Dinamo i-a facut cadou de Sf. Andrei calificarea in primavara europeana. Asa cum la aniversarea a 16 ani i-a facut cadou calificarea in grupele UEFA.
Andrei este nasicul meu si azi isi serbeaza onomastica.
Andrei, fie si numai pentru tine, aseara am fost DINAMOVIST. Dar sa nu ma spui lui taica-tu!

Un comentariu:

CRISTI ROMAN spunea...

Da, si eu sint cind stelist, cind dinamovist, cind rapidist. La multi ani pentru Andrei!