sâmbătă, aprilie 28, 2007

PETITIE pentru dizolvarea Parlamentului

Via CD, aflu ca exista un site care strange 500.000 de semnaturi pentru dizolvarea Parlamentului. Un sondaj de pe hotnews arata ca 89.1% din vizitatorii sai vor merge la Referendum, semn ca lumea nu mai e asa de indiferenta. Lumea vrea sa schimbe ceva in tara asta si nu sa se multumeasca cu celebra si idioata replica "Traiesc in Romania si asta-mi ocupa tot timpul". Daca vrei sa te implici cu ceva pentru tara ta, voteaza AICI.

4 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Votam frate, pentru mai bine.Imi pasa!

Anonim spunea...

Sustin ideea. Am pus si eu petitia la mine.

ice4you® spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ice4you® spunea...

Mi-o fi pasand mie, da pe ei ii doare acolo unde nu ii bate niciodata soarele.

Nu am votat ptr ca e prea mult de scris si ptr ca nu inteleg de ce trebuie sa imi dau eu nume, si adresa si toate acele date personale.

Oricum total inutil si copilaresc acest demers, daca intradevar va pasa si vreti sa faceti ceva, haideti sa iesim in strada, nu sa facem petitii copilaresti pe net, care oricum sunt egale cu 0.