vineri, iunie 01, 2007

1 iunie ... la Constanta

Nu fac parte din grupul de simpatizanti ai primarului Mazare, insa in acelasi timp, nu pot sa nu apreciez si lucrurile bune facute de acesta. Mare parte din ele sunt legate de copii, de locurile in care acestia invata sau se joaca. Unul din aceste locuri, poate cel mai reprezentativ pentru "era Mazare" este Tara Piticilor, un mare loc de joaca al celor mici, amplasat in singurul parc (cu adevarat parc) din Constanta, in zona lacului Tabacarie. In plina tara a piticilor functioneaza un restaurant-pizzerie, un local ce se adreseaza deopotriva adultilor si copiilor, dat fiind amplasamentul sau. Astazi, 1 iunie, m-as fi asteptat ca acesta sa fie luat cu asalt de grupurile de copii ce isi sarbatoresc ziua impreuna cu clasa, cu scoala, etc., fapt pentru care inca de la prima ora m-am indreptat spre locul cu pricina in dorinta de a rezerva o masa pentru cei 20 de copii din clasa Roxanei (fiica-mea). Astept sa soseasca si "sefa de sala", sa vorbesc cu ea. Insa, stupoare. Nu numai ca mi-a refuzat rezervarea, insa mi-a si atras atentia ca nu serveste grupuri de copii. Na-ti-o, Frantz! De ziua copilului, singura pizzerie din Tara Piticilor nu serveste copii. Motivul: copii fac prea multa galagie si deranj, iar consumatia e mai mult simbolica. Deja incep sa am dubii asupra acestei filozofii, insa imi trece repede. E blonda, atat pe cap, cat si in cap. Nu merita sa stau sa-i explic cum ca un copil face o consumatie de 20 de lei si sta o ora, iar un adult care consuma de 50-60 de lei sta minim 3-4 ore, ca sa nu mai vorbim ca un potential client adult de 140kg care rupe un scaun, face paguba mai mare decat un grup de copii care mai varsa cate un suc si lasa ceva firimituri in urma. Asa ceva mi-e greu sa accept si, si mai greu imi vine sa cred ca patronul acelui local imbratiseaza opinia angajatei lui. Nu-l cunosc pe patron si nici nu vreau sa-l cunosc. Este problema lui ce oameni isi angajeaza. Pe mine, unul, m-a pierdut de client. Dar ma rog, fiecare local are dreptul de a-si selecta clientela, asa cum fiecare client are dreptul de a-si face publice opiniile despre serviciile ce i se ofera.
Pacat insa, ca tocmai azi, de 1 iunie.

2 comentarii:

Oana Anca spunea...

La multi ani Roxanei! Si la multi ani si mie! :D

Dana spunea...

Sanatosi sa fiti voi.Mai trebuie lucrat la mentalitate si la spiritualitate.
:)