marți, mai 15, 2007

Bancul zilei

public bancul_zilei; %"Actiunea se petrece la usa unui apartament"
var tip, sot as real
var raspuns, gagica as boolean

with tip do sub suna_la_usa()

sub suna_la_usa()
if gagica=TRUE
then ask "Stiti sa faceti sex?"
qqqqwait raspuns
else
qqqqrun cat_poti_de_repede()
endif
endsub

if raspuns=FALSE
qqqwith gagica do tranteste_usa_in_nas()
qqqgoto sub suna_la_usa()
else
qqqdo sub sot_in_spatele_usii()
endif

sub sot_in_spatele_usii() %gagica il ascunde pe sot dupa usa sa i-o traga tipului
qqqlocate sot behind usa
qqqtell gagica message "va rog sa faceti sex si cu sotul dvs, ca sa-mi lase nevasta în pace"
endsub
end.

(Bancul este o aplicatie practica a primei lectii de VisualBasic On-line - prof. Socio)

Foto-dreapta: muza cu airbag la purtator

8 comentarii:

Sociopata spunea...

Chestia nasola e ca probabil inainte sa-ti dea eroare de compilare o sa-ti dea eroare de calcul. Sa nu estimezi gresit timpul de reactie al sotului sau sotiei. O avea VB-ul compilator rapid dar ca-n viata e mai greu :)

V.I. King spunea...

socio
eroarea de compilare nu se pune cat timp am amestecat vreo 2-3 limbaje de programare, ca sa aiba bancul o noima.
Sper sa fie inteles si de cei ce n-au idee de programare

V.I. King spunea...

am mai corectat un pic. am pus gagica "boolean", adica ori e "adevarata" ori nu

ice4you® spunea...

Pe cuvantul meu, ca m-ai uns la suflet cu poza aia ... asa ma Gabi tata ... :D

Mihai spunea...

haha, cica ai alternat vreo 2-3 limbaje ca sa aiba noima! yeah right :))

Anonim spunea...

ce poză :) cred că mi-ai citit visele :P

Anonim spunea...

Da' scaunu' e rabatabil?
if answer="yes"
do!
repeat until end
else
keep optionals & change car

P.S. Habar n-am de VB!... :)

Anonim spunea...

cam lung :P