miercuri, mai 09, 2007

"Salam" de ... Sibiu si 322 de "cârnaţi Patricieni"

Asta e cea mai TARE aberatie pe ziua de azi: De ziua Europei, in capitala culturala a Europei, PSD face miting electoral, care culmea, a fost aprobat de Primaria Sibiului. Domnule, asa-zis primar de Sibiu, primiti din partea mea toate "urarile de bine". Or veni si comisari europeni la miting, ca sa pregatim niste pancarde in limba engleza?
Felicitarile, masa si dansul le deduceti din titlu!

(Sursa: Blogu' lu' Andrei)
UPDATE: "Prostanacul" cica a ales special locul si momentul actiunii, ca sa arate a partid european. Fi-mi-ar scarba! Cum zici tu, Paul? Bleah? Bleah, sa fie!

18 comentarii:

ice4you® spunea...

Cum am mai spus si pe blog-ul lui Andrei ... la a ne face de kko, nu ne intrece nimeni ...

Nu stiu daca mitingul ala a fost sau este o coincidenta, cert este ca oricum iara o sa rada toata lumea de noi.

Andrei Crăiţoiu spunea...

"Prostanacul" a declarat ca: "nu putem sa lasam o zi atat de importanta fara sa avem un moment politic important al psd.Am ales acest oras deoarece este Capitala culturala europeana".
Nu mai am nici un comentariu de facut.Imi este deja scarba.

V.I. King spunea...

Comentariul asta nu-l stiam. Bai, dar asta e PROSTANAC de-a binelea. Adica dupa ce esti cum esti, te mai si lauzi cu prostia.
Doamne, mare e gradina ta!

Anonim spunea...

E, vrea sa arate si el ca micii si berea sunt o parte integranta a culturii europene...:P

Petrosani: trecut, prezent si viitor spunea...

Habar nu aveam de comentariul asta, insa o chestie e clara ... toti sunt la fel si toti sunt niste nespalati, iar vinovati ca le suportam putoarea suntem noi, ca 22 de milioane de oameni ... sau 19 sau 18 sau cati dracu am mai ramas, nu avem sange in penis sa ii dam dracu jos pe toti burtosii infecti din parlament, si sa face ordine in tara asta unde chiorul este rege al orbilor !

Anonim spunea...

Tot eu eram si mai sus, doar ca eram logat pe celalalt blog ... asta ca sa se stie cine ii injura :D

V.I. King spunea...

mai roby, ce trebe sa fac sa ma fac ungur? :)
m-am saturat sa fiu roman, sa fiu tratat in halul asta. Sincer.
Am pierdut o gramada de joburi pe bani buni, numai pentru ca sunt roman, si nimeni nu se complica cu cei ex-UE. Chiar si acum sunt restrictii dupa intrarea in UE.

V.I. King spunea...

lasa ice, ca te stim, cine putea fi de la Petrosani? Si cu stema orasului la loc de frunte.
Aici ai dreptate, insa daca nu se trece la sistemul uninominal, orice ai alege, tot mafiotii astia ies la suprafata.

Anonim spunea...

si inca ceva. patronii unor intreprinderi locale, membrii psd, isi obliga angajatii sa participe la miting, sa se stranga mai multi, sa vada lumea ce iubit e psd-ul. Hahal campanie electorala!

Anonim spunea...

Vezi la ce-ar fi buna o mitraliera de 14,5 mm....

Anonim spunea...

Gabi, simplu. Vii, lucrezi aici la MOL, cu permis de munca, iti obtii apoi permisul de sedere si dupa cativa ani(4-5) dai testul pentru cetatenie. A, era sa uit, cel mai important test, trebuie sa stii sa faci gulyás. :D

V.I. King spunea...

roby,
merci, insa nu am rabdare 4-5 ni. In 4-5 ani oi reusi sa lucrez si la englezi. :))
Nu de-altceva dar am niste prieteni care au boala pe unguri si n-am chef s-o fur.

Anonim spunea...

Ii salut pe prietenii tai! :))

Anonim spunea...

Aşadar e pe bune...psd e un fel de firmă de catering pentru pomeni şi parastase cu mici şi bere. O singură soluţie pe 19 mai noi să le aprindem lumânarea.

V.I. King spunea...

asa sa fie alex!
La anul de ziua Europei vreau sa ajung in Liverpool; sunt curios daca o sa fie campanie electorala :)

Anonim spunea...

@Gabi
Campanie electorală nu ştiu dacă o să fie...dar spre fericirea ta ar fi bine să fie meci :P .

V.I. King spunea...

alex
corect! mai ales ca sunt fan liverpool.

Petrosani: trecut, prezent si viitor spunea...

Mihu said...

Vezi la ce-ar fi buna o mitraliera de 14,5 mm....

Ce dracu sa faci frate cu ea ? Crezi ca 14,5mmm poate sa faca fata la stratul de grasime de 14,5 cm ? In plus de asta mor repede ... care mai e bucuria ta ?

Da-mi doamne un flame trower da una de ala mic, cu care sa ii perpelesc la foc mic ...