luni, martie 05, 2007

Bancul zilei

Pentru ca azi e o zi deosebita pentru unul din bunii mei prieteni, m-am hotarat sa postez ceva care sa va mai descreteasca fruntile, mai ales ca Blogfestul a incins multe spirite si nu avem nevoie de polemici distructive. Asa ca de azi incepand, din cand in cand, voi posta cate un banc, cu atat mai mult cu cat de la o vreme constat ca romanul s-a intors la bancuri. Ceea ce e un lucru bun. Asadar:

Un om de afaceri ii trimite un fax sotiei sale:
"Draga mea sotie, o sa intelegi ca acum cand tu ai 54 de ani, eu am anumite nevoi pe care tu nu mi le mai poti satisface. Sunt f. fericit alaturi de tine, te consider o sotie minunata si, sincer, sper ca nu te vei simti ranita sau jignita cand vei afla ca in momentul in care tu primesti acest fax, eu fac sex in hotelul Camino Real cu Nicole, secretara mea, care are 18 ani. Totusi, voi ajunge acasa inainte de miezul noptii."
Cand se intoarce tipul acasa, gaseste pe masa din sufragerie un biletel in care scria:
"Dragul meu sot, am primit faxul tau si nu pot decit sa-ti multumesc ca m-ai anuntat. Profit de aceasta ocazie sa iti reamintesc ca si tu ai tot 54 de ani. In acelasi timp, te anunt ca atunci cand vei citi acest mesaj, eu voi fi in mijlocul unei partide de sex la Grand Hotel cu John, profesorul meu de tenis care, la fel ca si secretara ta, are tot 18 ani. Si cum, pe langa faptul ca esti un om de afaceri de succes esti si bun la matematica, vei intelege cu usurinta ca ne aflam in aceleasi imprejurari, dar... cu o mica diferenta: 18 intra de mai multe ori in 54 decit 54 in 18. Plus ca in cazul meu "rezultatul" iese intreg, la tine "da cu virgula" - (UPDATE in stil "Korean", clocit acum 5 minute)
Deci nu ma astepta in aceasta seara, ma voi intoarce maine. Te saruta sotia ta care te intelege cu adevarat."

UPDATE: Fetelor, imi cer scuze ca nu l-am postat de 1 martie, insa abia azi l-am primit :)


8 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Excelent.Nu am mai ras de mult asa.Saptamanal te rog sa postezi cate un banc.Supercalifragilisticexpialidocious.

V.I. King spunea...

Pana la urma cred ca va trebui sa dau si sursa care ma alimenteaza :)
Mi-e sa nu taie conducta cum au facut rusii cu aia de gaz.

Andrei Crăiţoiu spunea...

Esti criminal de razboi, mai omule.Cred ca-ti pui in cap toata armata de doamne,domnisoare sau pisicute care te viziteaza.Oricum 8 martie este aproape.

Anonim spunea...

he he he eh:))super tare! abia astept urmatorul banc:P

Anonim spunea...

Da. Bun :) chiar e banc de 1 martie, ele ies în cîştig. Nu e bine. :P

Mircea Scarlatescu spunea...

Vis bancul.
@Paul: ele MEREU ies in castig.

Anonim spunea...

he he he...baieti, va e ciuda?

V.I. King spunea...

Ehe, nu va ambalati asa oameni buni. Vine si contra-ofensiva masculina imediat :)