vineri, martie 23, 2007

Tomis Constanta - un vis implinit!

Aaaa, nu va speriati! Titlul e doar refrenul unui cantec, care e de altfel si imnul echipei. In seara asta am fost la volei. Eram acasa, dau drumul la TV, "frunzaresc" canalele de sport si vad ca pe Telesport se transmitea in direct, de la Constanta, unul din turneele finale ce urmeaza a stabili campioana (un fel de play-off). Era Steaua - Dinamo si urma sa joace Tomis cu Piatra-Neamt. Am luat copiii (fiica-mea si inca o prietena de-a ei) si am taiat-o la sala. Nu-i mai vazusem pe baietii de la volei, citisem doar despre rezultatele bune din campionat. Steaua-Dinamo era sa se incheie cu o surpriza, insa pe final Dinamo a dovedit mai multa luciditate si s-a impus in decisiv cu 15-13. Urmeaza Tomis, marea speranta a urbei noastre, contra nemtenilor lui Pinalty (si la Piatra Neamt, echipa e tot a primariei ca si la Constanta). Poate ca nu intelegeti ce asa grozavie ar fi de povestit. Pai, se aliniaza echipele. Le citesc numele de pe tricouri si nu mai inteleg ce echipa e aia. Intra 6-le de baza: 3 sarbi, 1 brazilian, 1 turc si 1 roman, care roman e taman de la Piatra-Neamt. Si atunci ce legatura are echipa cu orasul Constanta? Poate antrenorul. Aiurea. Antrenorul e italian. Singura speranta e ca macar cei de pe banca de rezerve sa fie constanteni.
Nu stiu daca brazilianul a fost adus la pachet cu Elton, insa pot sa afirm ca e cel mai bun jucator dintre toti cei pe care i-am vazut azi. La 1,93, Nemer (asta e numele brazilianului) cred ca ar putea sa-i mai dea si lui Elton vreo 2-3 cm, sa nu-l mai ia lumea la misto.
Cat despre lumea de la meci, am ramas placut surprins sa vad ca cei mai multi erau cu GSP in mana. Il mai cumpara si cei ce merg la volei, se pare.

6 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Ai vazut Gabi,ne mai citesc si oamenii pasionati de volei.Sti de ce?Pentru ca in ziar puteau gasi stiri interesante legate si de volei si de handbal.Multi au ramas cu impresia ca tratam decat fenomenul fotbal dar nu este asa.Felicitari pentru minunata echipa care are in componenta si un roman,unul dar bun si ala moldovean.

nandos spunea...

Go Tomis! :)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Gogule pana la urma vad ca ai suparat pe cineva. Foarte civilizat. Am mai citit pe un blog (parca pe ala premiat) aceeasi injuratura.

V.I. King spunea...

Gogule,
E de bine
Am mai vazut injuraturi din astea pe blogul lui Tolo, ceea ce inseamna ca sunt pe calea cea buna :)

Anonim spunea...

gagiule, mai sunt 2 turnee de jucat. sa nu spunem hop pana nu sarim total. totusi si eu cred ca vom fi campioni anul asta. aveam prea multi straini cu mentalitate de invingatori ( nu ca romanasii nostri ). anyway - BRAVO LOR!!