luni, martie 19, 2007

Voteaza cu mintea, dar mai ales cu... sufletul!

Asta e saptamana cea mai dificila din doua motive: primul, pentru ca postez din Korea si trebuie sa ma adaptez la Windows-ul in koreana, iar al doilea pentru ca misiunea de saptamana asta e foarte dificila, as zice la toate cele 3 sectiuni, insa cu precadere la sport. Si cu ocazia asta voi face public si criteriul pe care l-am utilizat de la inceput, in ceea ce priveste selectionabilii. Spre exemplu saptamana asta fiind 19-25 martie, am ales personalitati nascute intre 19-25 martie. Acum insa mi-a pus capac. In prima zi din Berbec (prima zodie) s-au nascut 5 din cei 8 sportivi selectionati: Senna, Matthaus, Ronaldinho, Ronald Koeman si Mark Williams. Misiune imposibila. Vedem ce-o fi. Am lasat in afara poll-ului din considerente de spatiu o gramada de nume in fiecare domeniu: Liouville si Nicolae Filimon la Cultura-Stiinta, Nesta, Ljubicic, Zonta, Jason Kidd la Sport, Ursula Andress si Nena la Show-biz. Imi fac Mea culpa pentru neincluderea lor.
Cat despre saptamana trecuta, pe scurt castigatorii: Albert Einstein la Cultura-Stiinta, Steven Maguire la Sport (surpriza zic eu, dar daca a stiut cand sa se nasca...) si Nat King Cole la Show-biz.
Acu' sa va vedem cum votati, ca e greu cu mintea, dar'mite cu sufletul!

UPDATE: Maine voi fi toata ziua pe drum, insa de miercuri revin in forta cu cate un update atat la serialul despre Korea cat si la cel despre Rusia (mai indrept cat de cat imaginea femeii sovietice). Toate cele bune, de aici din Korea!

9 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Am votat cu sufletul.Te astept cu forte proaspete.Votul meu:Theodor Aman,Ayrton Senna si Bruce Willis.

Anonim spunea...

Aman, Riley & Signoret....

Felicitarile mele pt cryptogram!

ice4you® spunea...

Am votat si eu odata ca nu o fi foc ... si ptr ca apare acolo Ayrton Senna :) Pacat ca nu pot vota decat o singura data :D

nandos spunea...

Votat!
Take care! :)

V.I. King spunea...

GA
te-ai abtinut sa nu votezi singurul om de stiinta? how? :)
Daca mai ai cryptograme din astea, trimite-mi si mie pe e-mail, imi mai bat mintea cu ele prin si printre zboruri :)

ice
nici nu trebuia sa-mi spui cu cine ai votat, ca doar am citit atatea la tine pe blog :)

Oana Anca spunea...

Bach rules! Desi e si Rahmaninov...care suna bine. Mai bine decat viitorul:).

Anonim spunea...

Excelenta idee!
Votul meu: Laplace, Senna, Barbera :)

Anonim spunea...

Ti-am descoperit criteriul dupa care alegi pretendentii ascultand un podt de radio care anunta personalitati nascute in ziua aceea. Si ce sa vezi, erau si pe lista ta.
Vreau sa subliniez "popularitatea" de care se bucura fotbalistii printre cititorii blogului tau.
Toparceanu, Senna si Barbera.

Anonim spunea...

Senna
Sting