miercuri, martie 07, 2007

"Din inimă,... printre g(r)ânduri"

Timpul fuge, inspiraţia mă sare, adică mă ocoleşte de data asta
E greu sa scriu si îmi e oroare dea distanţă faţă de casă, de prieteni
Iar dacă-mi vine o idee ce fac?!De continuat nu mă simt în stare
Uite, scriu numai ce îmi vine prin creier acum, în clipa asta
Bineînţeles, toate prostiile, gândurile, conexiunile ce se crează.
E ceva care-mi scapă şi mintea nu m-ascultă, o ia în altă direcţie.
Să zbor aş vrea-n clipa asta,da-i imposibil aşa ceva.
Cum, de ce în clipa asta? Aşa simt eu acum, astăzi.
Astăzi vreau să-mi sărut fetele, acasa la mine
Iar eu-s acum undeva la mama naibii, în mama Rusia, tocmai azi
Doar astăzi aş zbura spre casă la Constanţa, mâine aş fi înapoi
Atat. Nimic mai mult. O zi doar...

23 de comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Frumos,foarte frumos.Ai muncit la inima, asa ca meriti toate urarile de bine.Sa ne traiesti !

V.I. King spunea...

Multumesc,
insa nu cred ca ai prins toate secretele textului. Citeste-l mai printre randuri, asa cum zice si titlul :)

Dana spunea...

Transforma`te in fluturas incolor.Dorintele ti se vor implini.
:)

Dana spunea...

In textul propiu zis e o inimioara.
Am ghicit?
:)

V.I. King spunea...

Nu prea ai ghicit. Sunt 2 enigme de dezlegat, citeste bine titlul daca vrei sa afli cheia. Poate descoperi si mesajul si destinatarul.

Sociopata spunea...

Aniversezi ceva azi? La multi ani oricum si multe clipe fericite alaturi de cele dragi! :)

V.I. King spunea...

sociopata
bine ai venit! Ai descifrat bine una din enigme. Se incumeta cineva la a doua?

Sociopata spunea...

"Te iubesc Aida"... :)

V.I. King spunea...

Se pare ca ati dezlegat si a doua enigma. Asa este. Azi e ziua de nestere a sotiei, iar mesajul ii era dedicat in intregime.

Anonim spunea...

La multi ani! sotiei tale si felicitari sociopata!

Andrei Crăiţoiu spunea...

Draga Gabi,sa fi mereu iubit si apreciat.Ai o inima mare si meriti acest lucru.Scuze,cred ca din greseala ti-am sters un comentariu facut astazi.Sorry.Pentru doamna ta multa sanatate si sa te iubeasca mereu.

Anamaria Martin spunea...

O minte sclipitoare si un cadou superb :)
La Multi Ani sotiei tale! Sa fiti sanatosi si sa va fie bine mereu!

CRISTI ROMAN spunea...

Bravo, Gabi, super realizare, serios, sint invidios, recunosc sincer.
La multi ani sotiei tale, mai ales ca ne-am si cunoscut!

Dana spunea...

Ei..romantica din mine a vazut doar inimioara.:)))
Sa`ti traiasca domnita!!
:)

Oana Anca spunea...

La multi ani Aidei! Si-a ales o zi super pt a aparea pe lumea asta. Mi-ar fi placut sa ma nasc in martie si sa ma marit in mai. Prima nu mi-a iesit. Poate a doua...:).

V.I. King spunea...

Anca,
Noi ne-am nascut in martie, amandoi, dar casatoria a fost in august. A fost bine si atunci insa un pic prea cald, iar aia la local aveau instalatia de aer conditionat cam subdimensionata.
Casatoria merge in luna mai pt. ca luna de miere sa fie imediat dupa, si la Paris sau Londra. Musai.

V.I. King spunea...

Cat priveste ziua de nastere a sotiei, pot sa spun ca parca am ales-o eu, nu ea. Sa ai sotia nascuta pe 8 martie, esti invidiat de toata "ginta" masculina. :)

Anonim spunea...

Oana Anca, nici a doua....Mai asteapta.

Marian Vişu spunea...

La multi ani, Aidei! Sa fiti fericiti mult timp impreuna! Ca barbat, nu pot insa sa nu observ ca te-ai scos oarecum cu treaba asta: 8 Martie si ziua partenerei in acelasi timp - doua intr-una, rezulta un cadou mai putin :)). Sa ai si fetita nascuta de Craciun si chiar te-ai scos :D

Oana Anca spunea...

Gabi, eu am pile in Barbados sau in Danemarca. Cand am vazut ultimul petec de pamant danez, la intalnirea Marii Baltice cu Marea Nordului m-am gandit serios la o luna de miere acolo. :)

Nautilus, ce bine le stii tu. Ca un om mare!

Marian, materialistule! :P

V.I. King spunea...

Marian,
Nu fiica-mea, insa nasa e nascuta de Craciun si cred ca nu trebuie sa mai spun cum o cheama.... :)

Fiica-mea e de nascuta de Sfanta Parascheva, dar n-am putut sa-i pun numele asta, iti dai seama la scoala, in colectivitate, ce s-ar fi intamplat?

Anca,
Nu stiu cum e Danemarca, insa eu am vazut Londra la inceput de martie si la inceput de mai. Nici nu exista comparatie. In martie ne-a plouat aproape in fiecare zi si era si frig, iar in aprilie-mai a fost superb, plus ca orasul era plin de flori, in special in fata la Buckingham. Parisul l-am "gustat" doar un pic, acum in februarie si mi s-a parut chiar sumbru. Altfel cred ca e in mai.
Cat priveste Danemarca, nu cunosc, tu stii mai bine.

CRISTI ROMAN spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
CRISTI ROMAN spunea...

Gabi, fiica ta e născută în aceeaşi zi cu fratele meu. Doar că al meu e în '84.