sâmbătă, martie 17, 2007

Irish 4 a day

17 martie - ziua nationala a Irlandei sau Sarbatoarea Sfantului Patrick. E ziua in care irlandezii sarbatoresc, insa nu numai ei, in multe tari existand petreceri de genul "Irish for a day", in care bauturile irlandeze sunt la mare cautare. Eu imi facusem un obicei ca in fiecare an, de Sf. Patrick, sa beau Guinness, bautura lor traditionala si a mea preferata. Anul asta, dat fiind imprejurarile, nu s-a putut. Sper ca macar voi, cei ce ma mai cititi, sa va scoateti prietenele, sotiile, amantele (.. oops!) la un Guinness, Murphy's, Jameson sau Tullamore Dew, Bailey's sau Irish Coffee.



Fiti si voi, "Irish 4 a day"!


Slainte!
Foto dreapta: Asa arata "whiteboard"-ul meu

8 comentarii:

nandos spunea...

Hai noroc! :)

V.I. King spunea...

Slainte!

ice4you® spunea...

Slainte, si tie frate Dinescule ! :D

Oana Anca spunea...

Cica "beau numai la ocazii". dar romanul mereu isi gaseste ocazii :).

V.I. King spunea...

Azi e zi importanta. Plec acasa. Asa ca o sa gasesc si eu o ocazie sa dau noroc.

Anonim spunea...

eu azi mi-am scos nevasta la o frumoasă şi romantică plimbare prin cora la raionul de verzituri :), merge? :P

V.I. King spunea...

merge, ca simbolul national al irlandei e trifoiul
Daca ai luat si trifoi, merge, aduce noroc chiar :)

Anonim spunea...

am luat doar salată, dar pot să o decupez :)