vineri, martie 09, 2007

"La Multi Ani!"

Nu, nu e o urare de asa-presupusa zi a barbatilor, cum ar fi tentati unii sa creada, insa, dupa cum aminteam acum cateva zile, exista o sursa imi trimite periodic bancuri, imagini cu care eu incerc sa va bine-dispun din cand in cand. Ei bine, astazi, "sursa" mea implineste un numar de ani, dat fiindca este de gen feminin, nu-i voi divulga varsta, desi fie vorba intre noi, "Unei femei sa nu-i divulgi greutatea, nu varsta" - asa mi s-ar parea mai normal. Exista pe lumea asta oameni care afiseaza buna-dispozitie si cand nu au motive sa fie asa. Ei bine, "sursa" mea e o optimista incurabila si asta ma face ca azi sa postez un banc, care desi cam sadic, sper sa va descreteasca fruntile si sa va bine-dispuna pentru week-end.

"Un tip elegant iese dintr-un magazin select impingind un cos plin cu sampanie, caviar, mezeluri fine etc. Cind sa le bage in portbagajul BMW-ului, observa un individ slab, prapadit, care umbla de colo-colo rupand ierburi de la marginea drumului.
-Dar ce faci, domnule, acolo?
-Adun iarba ca sa mananc. Trebuie sa duc si la copii, ca nu mai avem nimic.
-Cum asa?!Pai atunci, uite cartea mea de vizita si vino sa mancati la mine acasa!
-E frumos din partea dumneavoastra, domnule, dar am 8 copii, plus nevasta...
-Si mai bine! Veniti cu toata familia!
-Sunteti foarte generos! Numai ca, din copii, unii sunt deja casatoriti, au si ei copii...
-N-are-a face, sa vina toti! La mine acasa iarba e uite-asa de inalta, daca sunteti multi, in 3 ore terminati!"

6 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

EXCELENT.!!!

Anonim spunea...

e drăguţ, dar parcă pentru ele a fost mai bun:) asta e driscriminare!!!! :P

Anonim spunea...

acela cu ziua perfectă. :) aştept şi ziua perfectă pentru noi...nu uita fotbal, fotbval şi un pic de fotbal....

V.I. King spunea...

paul,
ca bine zici, uitasem :)

Oana Anca spunea...

Imi place tare de tot poza. Cred ca esti un tatic super! Felicitari fetitei tale pt "achizitie"! Si La multi ani anonimei prietene!

V.I. King spunea...

Anca
Merci pt compliment! Cat despre alte momente in care am dat in mintea copiilor, va voi povesti pe site, cu alta ocazie.