miercuri, martie 07, 2007

Un zâmbet pe ... 16 biţi

Am dat si eu un nume postului de azi, inspirat de Marin Traian, echivalentul predecembrist al "carcotasilor" de azi. Emisiunea acestuia, "Un zambet pe 16 mm", era una dintre putinele atractii TV din acea perioada si era difuzata la Magazinul Duminical, pe TVR1 evident. Probabil ca cei trecuti de 30-35 de ani isi aduc aminte. Si de el, si de celebrul realizator de atunci al emisiunilor de divertisment, inegalabil dupa parerea mea, Tudor Vornicu.

Dar sa trecem la oile noastre si sa vedem contra-ofensiva masculina: (am oscilat intre 2 bancuri, asa ca pana la urma le postez pe amandoua, vedeti voi care v-a placut mai mult)

Un tip impreuna cu sotia la un restaurant. Deodata se apropie de masa lor o blonda de 20 de ani, superba, il saruta pe tip pe gura si dispare. Sotia revoltata:
- Costele, poti sa-mi zici si mie cine-i fufa asta?
- Cum cine, draga? Amanta mea.
- Sa stii ca bag divort. Asa ceva e inadmisibil.
- Cum vrei tu, draga, dar sa stii ca se va termina cu shopping-ul la Milano, vacantele la ski in Austria. Cum vrei, e alegerea ta.
Femeia inghite in sec de vreo 2 ori si se calmeaza. La un moment dat, un prieten de familie isi face si el aparitia in restaurant, la bratul unei roscate la fel de superbe.
- Auzi Costele. Dar fufa aia de la bratul lui Gigi cine e?
- Cum cine, draga? Amanta lui.
Femeia mai inghite de 2 ori si exclama usurata:
- A "noastra" e mai frumoasa!

3 tipi se lauda cu cadourile facute, de 8 martie, sotiilor lor. Primul zice:
- Eu i-am luat nevesti-mii ceva care ajunge de la 0 la 100 in 7 secunde.
- Ce? intreaba ceilalti
- Un Audi TT negru, sa se asorteze si cu costumul negru pe care si l-a luat de la Paris.
- Eu i-am luat nevesti-mii ceva care ajunge de la 0 la 100 in 5 secunde.
- Ce? intreaba ceilalti

- Un Ferrari Testarosa, rosu evident, sa se asorteze cu costumul rosu pe care si l-a luat de la Milano.
- Eu i-am luat nevesti-mii ceva care ajunge de la 0 la 100 intr-o secunda.
- Ce? intreaba ceilalti

- Un cantar electronic.

7 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Amandoua sunt bune cu un plus pentru cel care atinge suta intr-o secunda.Bine hranita si ingrijita in scurt timp poate dobori recordul atins astazi.

ice4you® spunea...

Da ... imi aduc aminte de aceea emisiune, era un pamflet, foarte interesant, care si dupa revolutie a avut o tentativa de revenire pe la TVR, dar care s-a stins destul de repede, neavand si oamenii talentati care sa se ocupe de continuitatea acelei emisiuni.

Bancurile sunt bunicele :)

Anamaria Martin spunea...

Gabi, ai vazut ca oamenii sunt din ce in ce mai posaci si nu mai stiu sa se bucure de lucrurile marunte dar care fac viata mai frumoasa?
E foarte buna ideea de a mai "descreti" fruntile cu bancuri :)

P.S: mi-a placut mai mult bancul din 5 martie :P

Anonim spunea...

Bancul numărul doi e super tare. a meritat aşteptarea

V.I. King spunea...

Mie sincer imi place primul mai mult, dar asa e, de gustibus....

Anonim spunea...

Optez si eu pentru primul. Ai putea face un fel de poll Gabi, postezi 2-3 bancuri si pui cititorii la vot. :)

V.I. King spunea...

Nu mai pun poll-uri, Roby, ca si-as nu se prea inghesuie lumea la vot. Nu votam noi odata la 4 ani, cand sunt alegeri, d-apoi pe-un blog anonim.