miercuri, martie 07, 2007

Un zâmbet pe ... 16 biţi (II)

"Subiecte calde" care au picat la tanc m-au facut sa pun 2 posturi astazi. Nu pierdeti episoadele viitoare. De azi inainte voi face saptamanal o selectie cu astfel de imagini, exact ca in stilul lui Marin Traian, si daca "zambetul" sau ne lipseste de pe micul ecran, macar pe net sa-l avem. Asa ca daca aveti aparatul la voi, nu ezitati sa-l folositi cand prindeti o ipostaza de genul celor de mai jos.

Episodul de azi il l-am denumit: "Casuta noastra, cuibusor de nebunii", nu voi face alte comentarii pentru ca nu am harul lui Marin Traian, ci va voi lasa sa va distrati doar privind.

7 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Sunt super misto.Vezi ca este una si cu penele de la gaina si cu tubul de spray(coloana de scurgere infundata).Faci pe tine de ras.Astept sa le pui.Felicitari.

V.I. King spunea...

Mai am eu si altele, dar incerc sa le pun pe categorii. Azi am dat cuvantul Asociatiilor de locatari/proprietari. Daca vad baietzii de la bloc o sa faca mishto de mine, ca pana acum 3 luni am fost presedinte de asociatie :))

V.I. King spunea...

Apropo de poze: cel mai mult ma distreaza a treia. Tipul a scris un anunt cat se poate de corect, dpdv gramatical, insa continutul e varza. Adica mai sunt si oameni care stiu sa scrie, dar nu si sa citeasca :D

Anonim spunea...

ce tare e aia cu bestia :))

Anonim spunea...

aia cu bestia e de la mine din bloc.

V.I. King spunea...

de-aia te-ai anonimizat? :)
acum ai facut lumea curioasa. Sa stim si noi cine esti.

Anonim spunea...

Mie cel mai mai mult mi-a placut ultima. E asa de indignat omul...
Sunt convins ca dupa ce s-a calmat a ras singur de isprava lui.