vineri, martie 30, 2007

Cei 5 oameni ce nu ar fi trebuit sa moara niciodata

Adrian Georgescu a lansat pe blogul lui aceasta tema. Dat fiind faptul ca am citit blogul cu intarziere si tema nu mai e curenta, insa si pentru originalitatea ei, m-am gandit sa raspund pe blogul meu, taguind la randu-mi pe altii.
Deci: "Care sunt cei 5 oameni - dar nu din viaţa particulară - care n-ar fi trebuit să moară aproape niciodată?"

1. Albert Einstein
2. C.I. Parhon
3. Walt Disney
4. Charlie Chaplin
5. W.A. Mozart

Asta e raspunsul meu, mai departe "arunc" leapsa la Cristi Roman, Mircea Scarlatescu si Andrei Craitoiu.

4 comentarii:

Andrei Crăiţoiu spunea...

Sunt ei mai multi, dar m-am oprit aici:
-Petre Tutea
-Gica Petrescu
-Napoleon Bonaparte
-Hitler
-Eistein
Nu mai am timp,trebuie sa fug la facultate,azi am o zi f.grea.Ne mai auzim.

CRISTI ROMAN spunea...

Hmmmmmmm.tb sa ma gindesc serios. Revin.

ice4you® spunea...

Foarte greu de facut o lista ...

nandos spunea...

Andrei :)

Cum ba HITLER?? EJ nebun? :)