marți, martie 13, 2007

Un zambet pe 16... biti (III)

Tema de azi o dedic tatilor de fete, nu dau nume ca ma aflu si eu printre ei:

"O fata de 18 ani vine acasa de la serviciu si, din vorba in vorba cu tatal ei, ii zice:
- Mai, tata, trebuie sa-ti spun ceva foarte delicat. Nu stiu cum sa incep.
- Spune direct, ii zice tatal.
- Uite, tata, asta este. Am ramas insarcinata. Si sunt deja in luna a 4-a.
- Cum, cum se poate asa ceva? Cine-i nenorocitul care mi-a distrus copilul?
- Stai sa vezi, tata, ca nu asta e problema. Problema e ca e insurat.
Tatal, negru de furie, cere amanunte, incepand sa injure in toate felurile. Fata continua:
- E tocmai patronul de la firma. A zis ca vine duminica pe la noi, sa stea de vorba cu tine, ca intre barbati.
- Il omor, f...i ...., de nenorocit. Ala are copii de-o seama cu tine si iti face una ca asta. Il omor.
Pana la urma se calmeaza si, duminica, asa cum era stabilit, un Porsche opreste in fata blocului. Din el iese un tip trecut de 50 de ani, grizonat, cu un buchet mare de flori si suna la usa apartamentului.
- Buna ziua! Eu sunt d-l X, cred ca va spus fiica despre problema pentru care am venit.
- Nenorocitule, i-ai distrus viitorul copilului meu, ...... (gramezi de alte injuraturi)
- Domnule, eu am venit sa discutam civilizat ca de la barbat la barbat, daca se poate; daca nu, imi cer scuze pentru deranj.
- Hai, da-i drumul! zice tatal fetei.
- Eu, incepe tipul, m-am gandit ca pentru viitorul copilului ce se va naste, daca va fi baiat, sa-i las mostenire 50% din actiunile la grupul media unde sunt patron plus vila din Florida. Daca va fi fata, ii voi lasa numai 25% din actiuni, pt ca nu-mi va purta numele mai tarziu plus vila de pe Coasta de Azur. Daca vor fi gemeni, le voi lasa ambilor cate 25% din actiuni plus cele 2 vile de care am amintit. Acum, daca o fi sa piarda sarcina.....
- Daca o pierde, mai incerci odata! se rasteste tatal autoritar."

Pentru cei care nu s-au bine-dispus suficient, ii invit sa treaca pe la nandos si sa citeasca despre un e-Terente ce bantuie in blogosfera, insa si alte chestii distractive cum ar fi "perlele" lui Claudiu Raducanu.

9 comentarii:

sorin spunea...

sa intelegem ca preferi nepot sau nepotzica...

Andrei Crăiţoiu spunea...

Bun,foarte bun banc.Gabi,cred ca tu nu doresti nici una dintre variante pentru fetita ta.Pe la Nandos am trecut mai in zori de zi.

Anonim spunea...

Gaaabi ... detest genul asta de glume ... mai ales ca tu esti tata de fata :) ...

V.I. King spunea...

Sunt glume, n-ai de ce sa le detesti. In cel mai bun (rau) caz e posibili sa nu-ti placa. Ceea ce e cu totul altceva.

Anonim spunea...

gabi,
exista si glume proaste...iar asta este una dintre ele. Anumite "bancuri" nu trebuiesc postate.....filtreaza-le mai bine :D

V.I. King spunea...

"Filtreaza-le mai bine!" e rugaminte sau ordin? Ca poate nu am priceput?

Anonim spunea...

gabi,
este o recomandare:)

Andrei Crăiţoiu spunea...

Scumpule,nu mai pune totul la inima.Nu ai cum sa schimbi niste oameni care pe vremea lui ciuruitu fugeau cand alti colegi spuneau bancuri.Le era frica ,asa ca acum ei nu inteleg o poanta buna.I love you.O gluma nu are de ce sa-ti faca rau din contra te face mai vesel.Asa cum am spus si ieri,bun domnule,un banc bun.

CRISTI ROMAN spunea...

Craitoiu catre Gabi:
"Scumpule, i love you!"
Mai baieti, ce se intimpla aici?