marți, ianuarie 16, 2007

Break

Fac o mica pauza pentru cateva lamuriri suplimentare. Am modificat structura poll-ului din dreapta. In fiecare saptamana vor fi trei poll-uri: cultura-stiinta, sport si show-biz. Persoanele politice si figurile istorice le-am scos. Ca sa ma asigur ca nu o sa iasa iar Stefan cel Mare :)
Referitor la concursul pe care vad ca l-ati abandonat: 2 din cele 3 lucruri despre care era vorba, erau vinul si poezia, care e al treilea. Am specificat, este ceva de mancare. Aveti 3 incercari fiecare, Oana Anca are 6 pentru ca a ghicit unul din ele. Deci Poezia, vinul si ...

5 comentarii:

CRISTI ROMAN spunea...

.......femeile?

V.I. King spunea...

Cristi, ai facut tu o fixatie pt femei. Ti-am zis ca e ceva de mancat, nu de "mancat".
Femeile te mananca ele pe tine, nu tu pe ele; inca n-ai aflat asta?
:)
Ce ma distreaza e ca prietenul meu, dp4 (asa semneaza), e pe o platforma in Libia unde mai toti colegii lui sunt italieni. Nici aia macar nu stiu asta, si e vorba pana la urma de istoria lor.

sorin spunea...

flamingo si struti umpluti

Anonim spunea...

pepenii,oare sa fie?

V.I. King spunea...

Anonimus, daca nu te prezinti, nu iauin considerare raspunsurile fie bune, fie rele.