luni, ianuarie 29, 2007

Pasa de la Mircea, sut si ...

Care crezi ca a fost cea mai tare poveste pe 2006 in internetul romanesc?
Aici s-ar parea ca sunt la unison cu majoritatea, insa explozia blog-urilor pare sa fi fost evenimentul nr. 1 pe internet, asa ca nu prea am de ales.

Daca 2006 a fost anul blogului in Romania, cum o sa se numeasca 2007?
Va fi probabil anul in care presa va incepe migratia catre formatul electronic. Ce n-am inteles este de ce GSP se vinde in format electronic la acelasi pret cu cel in format tiparit, oare cheltuielile din tipografie sunt chiar asa de infime? Sau asteapta reactia lui Prosport? Personal, cred ca asta nu va fi decat o auto-piedica in calea migratiei spre formatul .pdf


Ce vrei cel mai mult sa creezi pe Internet in anul asta?
In general nu creez pe net, ci sunt doar utilizator, insa mi-as dori un blog puternic, care sa mai "urecheze" presa din cand in cand, pentru ca sunt un luptator inversunat impotriva formatorilor de opinie si mai bantuie si prin presa noastra, atat scrisa cat si audio-vizual, asemenea specimene. Nu dau acum exemple, insa sunt cativa, care de cand au inceput sa simta in ceafa suflul jurnalistilor tineri, cu dorinta de afirmare, au inceput sa se dea in spectacol. Nu voi specula greseli de forma ca Huidu si Gainusa, ci numai pe cele de fond.

Mai departe (daca asa e regula): Oana-Anca, Ice4you si Sandre

3 comentarii:

Oana Anca spunea...

Gabi, am vazut lepsa ta, n-o ignor, insa fiind una destul de tehnica stau sa ma mai gandesc ce-as avea de scris. Oricum, merci de "pasa", chiar daca nu va fi gol, de atins mingea cu piciorul tot o ating. :)

V.I. King spunea...

Eu asteptam un raspuns de pe la Paul sau Cristi, ca i-am cam zgandarit cu GSP-ul, dar vad ca s-au dat la fund :D

Oana Anca spunea...

Unii nu raspund la leapsa :D. "E" prea ocupati ;-).