sâmbătă, ianuarie 06, 2007

Offshore: Ep. 6 - "GOGU"

Gogu ar parea la prima vedere un substantiv propriu, ceea ce si este - ar zice Pruteanu, nu insa si la Platforma Centrala. Acolo, Gogu a devenit substantiv comun, chiar daca se scrie cu majuscula (pe mess merge si fara). Cand cineva ti se adreseaza cu Gogu, e de bine, inseamna ca faci parte din marea familie a platformistilor, esti din lumea buna cum se zice. Exista si exceptii: sefii si cei trecuti de o anumita varsta, nu ca n-ar merita insa Gogu tine loc de tu, nu si de dvs. Asa ca pe platforma sunt zeci de Gogi, iar daca cineva nu ti se adreseaza cu "Ce faci, Gogule?", e clar, nu faci parte din cercul lui de prieteni. La inceput erau asa multi de Mihai pe platforma, incat sefu' nu stia cum sa le mai zica sa nu-i incurce. Pe unul l-am rebotezat noi, i-am zis Gogu si de-atunci toata platforma e Gogu. Probabil ca ati observat intr-unul din posturile anterioare, un fost coleg mi se adresa cu Gogu, iar asta nu a putut decat sa ma bucure, pentru mine insemnand ca inca fac parte din Clubul Select al Gogilor din Petromar (CSGP). Dar Gogu nu a ramas unicat, el s-a internationalizat, pentru ca 3 dintre colegii nostri, acum plecati impreuna pe o alta platforma in Libia, se apeleaza in acelasi fel Gogu. Si aici, in Rusia, eu si colegul meu ne Gogim.



What about you? Va Gogiti si voi? Sau poate aveti alte apelative interesante?
Foto 1: Impreuna cu doi colegi pentru care am un respect deosebit
Foto 2: Tura noastra de Gogi
Foto 3: Sa nu va imaginati ca e o platforma de pe aici din Sakhalin; si in Marea Neagra iarna poate fi la fel de vitrega
P.S. Gabi Balint transmite salutari tuturor cititorilor acestui blog (citi comentariile la postul respectiv, ceva mai jos)

7 comentarii:

Anonim spunea...

Uite noi prin firma la noi mai suntem Doreli, dar asta cand se aude nu e neaparat de bine :))

V.I. King spunea...

Si noi daca ne injuram, tot cu Gogule incepem, insa asta e o injuratura fara ranchiuna

V.I. King spunea...

Oricum si voi si noi avem o chestie comuna care sata la origine: reclama. La voi, "Dorele, ia mai fa-o pe-aia!", iar la noi, "Gogule, probleme ma?"

Oana Anca spunea...

Noi fiind mai multe fete ne apelam cu "lady", iar una din colege ma mai ia cu "Paraschivo".
Cand conduc si ma enerveaza cate un sofer (deh, barbat la volan :P) ii spun Vasile :).

CRISTI ROMAN spunea...

Da, porecla mea de ani de zile e "Fiu". Dar doar ptr. prietenii vechi.
Multumit de raspuns, Gogule?

V.I. King spunea...

Da, Fiule!

V.I. King spunea...

Oana, cred ca aceeasi soarta o sa aiba fiica-mea, pt ca e nascuta de Sf Parascheva