sâmbătă, ianuarie 06, 2007

De ce?



De ce am ales un job bine platit, insa departe de casa, printre straini?

De ce pun atat suflet in tot ceea ce fac?

De ce sunt aspru, tolerant, carcotas, altruist, talentat sau nu, inspirat sau nu?

De ce actionez sub impulsul momentului atunci cand ar trebui sa fiu cumpatat?

De ce?

La toate acestea exista un singur raspuns: Ioana-Roxana. Este "printesa" mea si azi isi serbeaza onomastica, din nou departe de mine.

Te iubesc, pui mic! Si ca sa iti demonstrez ca esti norocoasa, ieri ne-au vizitat focile.

7 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI ! ...ROXI ,
Sa-i spui lu' tati sa-ti aduca un pui de foca .
...iar tie Gabita, sa-ti traiasca" printesa " si sa ai parte numai de bucurii. DE CE ?... Pentru ca o meriti .

V.I. King spunea...

Merci, Iulica!
Se vede ca esti in tura de noapte.

Christiansen spunea...

La multi ani!
Sa-ti traiasca printesa! Copiii sunt lumina vietii noastre ...

ice4you® spunea...

LA MULTI ANI INGERASULE !

gabi sa iti traiasca, vad ca scopul nostru este comun, si eu am o fiica (Alexandra - Florina) care are 8 ani, 9 face in Martie. Ptr ea muncesc si eu, ptr ea alerg, ptr ea fac tot ceea ce fac, este telul meu in viata, si de aceea poate ca te inteleg mai bine decat oricare. Sa fiti sanatosi si tu si sotia ta, sa va bucurati de ea, si tu incearca sa fi mai multe pe acasa, chiar daca sunt convins ca stie cat de mult o iubesti si de acolo de departe ;)

LA MULTI ANI !

Anonim spunea...

La multi ani si din partea mea iar tu gabi sa te bucuri de ea.
Merita sa muncesti cat poti pentru un copil, iti implineste viata...

CRISTI ROMAN spunea...

La multi ani fericiti!

Oana Anca spunea...

La multi ani, Ioana si sa fii motiv de mandrie pt tatal tau si peste 20 de ani!

Gabi, sa-ti traiasca fata si sa nu uiti niciodata sa ii fii apropiat si prieten. Relatia tata-fiica e mereu una speciala. :)