vineri, ianuarie 05, 2007

Koreenisme (premiul a fost adjudecat)

Ce face un coreean atunci cand nu mananca, nu munceste, nu citeste sau nu doarme?

Desi suna a banc e o chestie cat se poate de reala, unul din lucrurile atat de diferite in Asia, fata de Europa. Mentionez ca in afara de coreeni nu prea cunosc celelalte natii asiatice.
Nu spuneti ca se uita la TV. Exclus. E vorba de o activitate zilnica.

Cine ghiceste, se stie, premiu. Nu va ganditi la sute de euro, ca nu ma cheama Jiji.

26 de comentarii:

Anonim spunea...

Am citit pe undeva ca le place foarte mult sa se duca la bordel (?!). Intr-atat de raspandit ar fi fenomenul, ca inainte de Sarbatori, functionarilor publici care lucreaza pt Guvern, le-ar fi fost oferite prime substantiale, daca faceu o promisiune cum ca nu se vor duce intr-un asemenea loc.

Cald sau fff rece? :)

CRISTI ROMAN spunea...

Raspunsul e unul singur: bea de rupe! Am dreptate?

Oana Anca spunea...

Testeaza bombe :).

Anonim spunea...

Gabita , cu asta chiar ca ne-ai incuiat; nu stiu , ... prepara cainele pentru a doua zi , sau o noua " umplutura " cu SARS....sau mai fac o masina care ne-o exporta noua ....

V.I. King spunea...

roby,
aia e valabil la japonezi

cristi,
poate parea paradoxal insa nu se omoara prea tare cu bautura

oana,
da' vad ca ai imaginatie, insa ma refeream la cei din sud, oricum buna gluma

iulian,
credeam ca ti-am mai povestit despre coreeni, ori poate asta mi-a scapat

V.I. King spunea...

pt toti
este vorba de o chestie specifica lor, coreenilor, sau mai bine zis e un lucru comun tuturor oamenilor, insa exagerat la coreeni

Oana Anca spunea...

Stau pe toaleta cu orele si buchisesc abecedarul cu dialectele chinezesti :D

Christiansen spunea...

Ce poate sa le fie specific coreenilor? Ooof ... mai bine pui inca o harta din aia de pe Google Map ... Acum cred ca ghicesc sigur :-)

V.I. King spunea...

oana
mergi prea departe, insa a propos de alfabetul coreean (nu chinezesc), l-am invatat in jumatate de ora, nu am crezut ca poate fi asa de usor, totul e logic, nimic la intamplare, cu pronuntia e mai greu si evident limba

V.I. King spunea...

maine, de sfantul Ion, va dau raspunsul sa nu va mai fierb, v-am zis e o activitate ce ne caracterizeaza pe noi toti, insa la coreeni este impinsa la extrem

Anonim spunea...

scuze Gabita , am uitat ca sunt pe un blog serios si am venit cu niste prejudecati la adresa poporului cu una dintre cele mai performante economii din lume ...oricum , daca nici placerea de a canta -KARAOKE (NUREBAN) nu e raspunsul cautat , atunci nu pot spune decat... HAMSA MIDO !

V.I. King spunea...

de unde?,
de unde esti sau cine esti?
Nu, nu despre karaoke este vorba, am zis e o activitate ce ne caracterizeaza pe noi toti, ori noi, romanii, nu prea avem karaoke
Ar mai fi fost fumatul, pentru ca sunt f multi fumatori in Korea, insa fumatul nu e ceva exagerat in Korea in raport cu alte tari

Anonim spunea...

se da la barfa

Anonim spunea...

Statul pe net si citirea blogurilor? :):)

ice4you® spunea...

Bea :D

V.I. King spunea...

mai aveti de cautat

CRISTI ROMAN spunea...

fac flotari

Corina Rediş spunea...

tinand cont ca ai specificat faptul ca e vorba despre o activitate zilnica (sau, Doamne da! sa fie pt toata lumea!)... SE SPALA! Pe dinti, pe cap sau prin alte parti :) Am cunoscut cativa coreeni si erau super-pedanti!

V.I. King spunea...

Corina, felicitari!

Trebuie sa recunosc ca inspiratia la aceasta tema a venit de la tema ta despre mirosuri.
Poate vi se pare ciudat, de ce a te spala poate fi asa de exagerat.
Pentru ca ei, coreenii, se spala PE DINTI, nu de 2-3 ori pe zi, ci aproape tot timpul. Ii vezi pe strada, in statiile de autobuz, in pauzele de cafea, inainte de masa, dupa masa, atunci cand citesc ziarul sau se uita la televizor. Sper ca nu si cand fac sex. Un coreean probabil ca dedica minim 2 ore pe zi spalatului pe dinti. De acord ca trebuie sa ne ingrijim dantura, dar parca si asa e prea exagerat.

V.I. King spunea...

Sunteti curiosi care e premiul: un CD continand peisaje superbe din Korea si ceva muzica coreeana.

Oana Anca spunea...

Hehe, indirect sunt si eu castigatoare. C-am sa vad si eu CD-ul :P.

Felicitari, sor-mea! :)

Corina Rediş spunea...

ua, ce fain!!! cateodata ma mir si eu cat de inspirata pot sa fiu!!! Cred ca i-l dedic lui Shin-Gu, amicul meu coreean, care m-a inspirat sa dau raspunsul corect! :))

Corina Rediş spunea...

completare: m-a inspirat doar, nu m-a ajutat, intrucat nu am mai vb cu el de catava vreme... cred ca e o ocazie buna sa ii scriu! Va incurajez, daca aveti posibilitatea, sa va faceti prieteni asiatici, in special coreeni. Veti ramane impresionati cu siguranta!

V.I. King spunea...

Mi se pare cam ciudat sa dai un CD cu Korea unui coreean. Dar ma rog, e alegerea ta.

Corina Rediş spunea...

nu am zis ca o sa ii dau CD-ul, am spus doar ca o sa ii scriu! Sa ma laud, cel mai probabil! :)

Simona spunea...

Un corean fara activitate,e mort....coreenii sunt caracterizati de ACTIVITATE.Deci daca veti intalni un corean care sta degeaba,aveti 2 variante"explicative" : ori e decedat,ori are ceva sange"latin"in vene:|