vineri, ianuarie 26, 2007

E-leapsa

5 lucruri mai putin stiute despre mine. Asta e cel mai greu lucru, pentru ca cei ce ma cunosc stiu ca sunt ca o carte deschisa, fara prea multe mistere. Totusi:
1. Sunt filo-irlandez, ca sa zic asa: adica sunt fan declarat Guinness, imi plac la nebunie: Jameson, Bailey's si Irish Coffee si bineinteles Irish Music si Irish Dance. Cainele de la tara s-a nascut de Sf. Patrick, sarbatoarea nationala a Irlandei si bineinteles l-am botezat Patrick.
2. Sunt fan Beatles. Cand am ajuns prima oara in Anglia, eram intr-o delegatie, i-am cerut gazdei sa ne duca la Liverpool sa vedem Beatles Story Museum. Si acum ma gandesc ce tupeu am avut, insa tipul s-a conformat si pentru ca nu erau decat vreo 40 de mile pana la Liverpool, am avut parte de o zi pe care nu o voi uita niciodata.
3. Am fost coleg timp de 5 ani cu Mugur Mihaescu de la Vacanta Mare, si chiar daca stiu ca multi dintre cei ce citesc blog-ul asta, nu-i gusta umorul (nici eu nu pot spune ca ma aflu in aceasta categorie), l-am cunoscut pe Mugur ca om si candva, voi scrie si despre el pe blog-ul meu, asa cum l-am cunoscut eu si cum probabil ca nu-l stie multa lume.
4. Prenumele meu vine de la un mare ciclist al Romaniei in acele vremuri, Gabriel Moiceanu de la Dinamo, tata fiind un pasionat al acestui sport. Eu, care sunt un anti-dinamovist convins. :)
5. Cand s-a nascut fetita mea, mi-am simtit orgoliul ranit, pentru ca nici nu concepeam sa nu fie baiat sau cel putin nu ma vedeam in postura de tata de fata, incercand sa ignor toate examinatrile ECHO. Acum pot spune ca a fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat. N-as da o fata, nici pe 100 de baieti. Vorba unui profesor de-al meu din facultate "Gabi, baietii destepti fac fete". Tatii de baieti poate vad in asta o consolare a noastra a tatilor de fete, insa va asigur ca nu e nevoie de nici-o consolare. La bucurii n-ai nevoie de consolari.

Si pentru ca tot trebuie data e-leapsa mai departe,
Cristi Roman, Mircea Scarlatescu, Sandre .

9 comentarii:

Anonim spunea...

Ah, n-am scapat :D
Bine, ma bag si eu

Anonim spunea...

deci zici că e bine dacă ai o fetiţă....merg pe încredere aici :) nu am încă, aşa că te cred

V.I. King spunea...

paul,
eu spun ce am simtit eu, nu dau sfaturi. Cum e sa ai baiat imi imaginam, ca doar si noi am fost 2, la mama acasa, si numai ea stie cum e cu 2 zurbagii. Sora insa n-am avut, de-asta nici nu-mi imaginam cum e sa ai fata. Ca tata de baiat probabil ca e o mandrie fireasca, insa ca tata de fata, te topesti pur si simplu. Si inca un amanunt: fetele, chiar si la varste mici nu sunt superficiale ca baietii, insa am inteles asta abia dupa ce am avut-o pe fiica-mea.

Anonim spunea...

Nu mai carcoti, fete, baieti, sa fie sanatosi si sa ne aduca bucurii. Ai mei sunt atat de diferiti ca nu poti sa zici ca toti baietii sunt "zurbagii".

Oana Anca spunea...

Ca esti fan Beatles si ca ai fost coleg cu Garcea o stiam deja de pe blog :P.

Despre tatii de fete circula o vorba: "barbatii destepti fac fete; cei geniali se opresc la 2"! Am un tata de 2 fete ;-). Sa-ti traiasca odrasla!

V.I. King spunea...

Cei geniali se opresc la doua? Sa inteleg ca mai trebe una pe langa nevasta? :D

Oana Anca spunea...

2 fete, gabi, nu abera :P Nevasta-i alta mancare de peste :D Ar trebui sa stii mai bine ca mine asta.

Anonim spunea...

nu vreau să tot insist, dar nu îţi lipseşte să mergi în parc cu fiul să dai o pasă? :)

Sau să joci un FIFA pe calculator :P

V.I. King spunea...

anca,
aia era o gluma nu o aberatie, insa ai dreptate e o alta mancare de "peste", pt ca ea chiar e peste in zodiac

paul,
din pacate baietii din ziua de azi nu te scot in parc la o pasa, ci la CounterStrike sa te dovedeasca.