miercuri, ianuarie 10, 2007

Concurs

La romani (Roma Antica) 3 lucruri daca nu erau foarte bune atunci erau automat foarte proaste. (Daca nu erau "albe" erau "negre" ca sa le pomenesc pe cele care m-au inspirat).
Care sunt acestea?
Nu stiu inca ce premiu, nu m-am gandit, oricum tot unul palpabil.

Personalitatea zilei: Grigore Moisil

26 de comentarii:

Oana Anca spunea...

La cate incercari avem dreptul, Gabi? :D

V.I. King spunea...

fara numar, insa cate 3 lucruri odata, nu mi le insirati ca pe margele

Corina Rediş spunea...

armata, drumurile si cultura :) La fel ca la noi!

Oana Anca spunea...

femeile, bautura si "circu'" (distractia) :)

Dar daca identificam doar 1 sau 2 din 3?:D

Corina Rediş spunea...

mai, Anca, omul asta o sa creada ca suntem disperate dupa premii!

Oana Anca spunea...

Si nu-i asa? Hai recunoaste ca ne-am vorbit sa punem de-o specula prin Ardeal cu CD-uri din Koreea :P

Si oricum, ii facem omului trafic, nu cred ca se supara; ii creste rating-ul!

V.I. King spunea...

Fetelor, voi mi-ati dat ideea tocmai cand ziceam ca am devenit agasant cu concursurile si magandeam sa iau o pauza. Insa dupa asta oricum voi lua o pauza. Mai ales ca se apropie sf turei.
Oricum, intrebarea asta a fost pusa la Radio-Vacanta, intr-o emisiune concurs a lui Paul Grigoriu (daca imi aduc bine aminte), eu aveam cam 14-15 ani si eram asa avid de informatii incat am retinut-o imediat.

sorin spunea...

drumurile, legile, armurile

V.I. King spunea...

Din cate ati insirat pana acum, doar Anca merita o treime de premiu, insa nu fac "sharing".
Totul sau nimic

Corina Rediş spunea...

cred ca ai identificat "femeile" :))

Oana Anca spunea...

Si eu care ma gandeam ca femeile nu-s "lucru"...si credeam ca sesizeaza cineva :P

CRISTI ROMAN spunea...

gladiatorii, gladiatorii si gladiatorii.

V.I. King spunea...

Cine a zis ca treime corecta este "femeile"?
Stiam ca femeile sunt jumatati, nu treimi :D - zice misoginul din mine :D

Oana Anca spunea...

Ajutor potrivit, Gabi! :)

Cristi, te-ai uitat la Spartacus? Abia astept sa fie luni partea a 2-a :)

CRISTI ROMAN spunea...

nu m-am uitat

Oana Anca spunea...

Gabi, n-a expirat timpul pt concurs? Eu accept si 1/3 din premiu:P

V.I. King spunea...

Nu se termina concursul asa repede.
Treimi de premiu nu dau, am mai zis, insa ajutoare pot sa mai dau.
Tu de exemplu, sa zicem, ai castigat treimea din mijloc.
Sa vedem cine ia capetele. Corinne se invarte si ea de o treime, insa mai trebuie sa detalieze.

Oana Anca spunea...

bautura, muzica si luptele
Ultima incercare

V.I. King spunea...

Anca.
N-ai prins a doua treime, dar te invarti prin zona :)

Oana Anca spunea...

atunci o fi ceva legat de teatru, de reprezentatii....

V.I. King spunea...

Anca,
E legat de arta, insa e o alta arta: muzica si teatru le-am eliminat. Cinema pe vremea aia nu, baletul a aparut si el mai tarziu.
Hai ca nu ti-au ramasa prea multe optiuni.

Oana Anca spunea...

Arte plastice? Pictura? Hmmm, nu e corect asa, pe ghicite. Cred ca ar trebui sa inchizi concursul si sa reportezi premiul.

V.I. King spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
V.I. King spunea...

De ce, simti ca ai castigat?
De pictura nu prea am auzit pe la romani, poate la egipteni.
Uite cum facem: eu vi le spun pe cele 2, voi o ghiciti pe a treia. Toti au dreptul la 3 incercari, in afara de Oana care are dreptul la 6, pt ca a ghicit deja o treime.
Deci:
Vinul, poezia si ....?
Acum sa va vad, gurmanzilor, ca ma tot rugati sa va povestesc despre ce mananca unii, altii. Deci, cum ati aflat e ceva de mancare.

Oana Anca spunea...

Dimpotriva, Gabi. Mi se pare ca nu e corect sa castigam asa, pe ghicite. De aceea propusesem sa reportezi premiul. Si cum nu sunt o gurmanda ii las pe altii :). Bafta!

V.I. King spunea...

Anca,
Eu speram ca tocmai tu sa lupti sa-l iei, sa le dai peste nas gurmanzilor, plus ca pana acum esti singura care merita ceva.